Posted in Մայրենի, Uncategorized

Հաշվետություն

Նանե Պլուզյան

Իմ բլոգի հղումը

Ես սովորում եմ Արևմտյան դպրոց-պարտեզում 3-3 դասարանում։

Բլոգը բացվել է՝ Օգոստոսին։

Ընտրության գործունեություն՝ ընտրել եմ  մանրակրթություն։

ես դպրոցից դուրս և դպրոցում որպես լրացուցիչ կրթություն շախմատի եմ հաճախում։

Մասնակցած ֆլեշմոբեր՝ /նշել  ամիսներով\

  • Մայրենի ֆլեշմոբ՝ սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,Դեկտեմբեր
  • Մաթեմատիկա ֆլեշմոբ` սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,Դեկտեմբեր
  • Ռուսերեն ֆլեշմոբ` սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,Դեկտեմբեր
  • Անգլերեն ֆլեշմոբ` սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,Դեկտեմբեր
  • Շախմատի ֆլեշմոբ` սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր,Դեկտեմբեր

Սեպտեմեբեր ամիսից յուրացրած ծրագրեր՝ աշխատել ենք Word ֆայլով, Power Point ծրագրով և Paint նկարչական ծրագրով

Հոկտեմբերից մեր դասերը սկսեցի հեռավար լինել։

Մայրենի- Մայրենիից մենք սովորել ենք ժողորվրդական և սովորական հեքիաթներ, բանաստեղծություններ և առակներ։ Օրինակ՝ Շաշ Հյուրը, Ճանապարհորդ Ջեկոն, Եղևնին, Ձյունը, Հեքիաթ Փշատերեև Ծառի Մասին։

Մաթեմատիկա-մաթեմատիկայից մենք սովորել ենք ռեբուսներ, եռանիշ թվերի հետ գործողություններ կատարել։

Ռուսերեն-ռուսերենից մենք անցել ենք, թե ինչ է устное реч և письменная реч, կարդացել ենք պատմվացքներ և սովերել ենք բանաստեղծություններ։

Անգլերեն-անգլերենից մենք անցել ենք տառերը կազմել ենք նախադասություներ։

Մենք իրականցրել ենք թթուդրիկ, գնացել ենք Բջնի և հախթահարել ենք բարձունք։

Մենք գնացել ենք Հյուսիսային դպրոց և կավից պատրաստել ենք իմ Սեբաստացի ընկերոչը և տոնածառ։ Մեր մոտ եկել է ընկեր Աղյուսը և մենք պատրատել ենք կաղազարդ և կրձկազարդ։ Ես պատրաստել եմ կրձկազարդ։

Մենք պատրաստել ենք ամանորյա խաղալիքներ և զարդարել ենք մեր փայտե տոնածառը։

Մեր փայտ է տոնածառը և խաղալիքները

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով